Menu
Webová aplikace
Vítejte!
Tento portál Vám usnadní realizaci praktického vyučování žáků středních škol a středních odborných učilišť, pomůže navázat další formy spolupráce škol se zaměstnavateli v klíčových hospodářských odvětvích Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje .
Portál umožňuje efektivní výměnu informací mezi subjekty,
nabízí prostor k plánování a administraci praxí žáků ve firmách,
koordinátoři praxí ocení rychlou správu a kontrolu procesů.
Ve spolupráci s odbornými školami je dlouhodobým cílem portálu vytvoření a rozvíjení okruhu stabilních regionálních pracovišť a profilace žáků nejen pro kvalifikovaný výkon jejich budoucího povolání, ale i pro aktuální potřeby společnosti 21. století.
Základní informace
informační systém pro řízení praxí (dále jen IS) je webová aplikace,
přístup do IS je umožněn na základě přihlašovacího jména a hesla,
uživatelské centrum je přizpůsobeno pro práci na mobilních zařízeních,
IS používá víceúrovňovou strukturu rolí, pro každou roli lze nastavit jiný způsob zobrazení uživatelského prostředí,
IS je modulární systém, umožňuje nastavit jednotlivé moduly dle požadavků.
Seznam základních modulů informačního systému
E-Pošta (interní poštovní klient) umožňuje komunikace uvnitř IS s možností odeslání textu zprávy na e-mail uživatele.
Základní funkčnosti:
typy zpráv – nová, přijaté, odeslané,
možnost nastavení skupinových příjemců, konceptů správ,
obsahuje abecední adresář individuálních příjemců,
možnost připojení externích příloh,
možnost odpovědi na přijatou zprávu přímo z emailu.
Umožňuje správu uživatelských rolí.
Seznam základních rolí:
Vedoucí společnosti: umožňuje správu společnosti (školy, firmy)
Vedoucí praxí: role pro správu praxí na úrovni školy
Mistr: role pro realizaci aktivity (praxe) na úrovni firmy
Student: role pro účastníky (žáky, studenty) aktivit (praxí)
Základní funkčnosti pro roli Vedoucí společnosti:
umožňuje editaci detailu společnosti (školy, firmy),
umožňuje import, editaci uživatelů společnosti,
umožňuje nastavení rolí daným uživatelům,
umožňuje nastavení uživatelského centra daným uživatelům.
Základní funkčnosti pro roli Vedoucí praxí (role pro společnost typu škola):
umožňuje vytváření a editaci aktivit (praxí),
umožňuje přiřazení žáků (studentů) na aktivity,
umožňuje kontrolu realizace aktivit.
Základní funkčnosti pro roli Mistr (role pro společnost typu firma):
umožňuje správu praxe, ve které je nastaven,
umožňuje nastavení docházky danému studentovi načtením jeho QR kódu,
umožňuje editaci zápisu u praxe,
umožňuje generování deníku praxe.
Základní funkčnosti pro roli Student:
umožňuje vygenerování QR kódu pro docházku na praxi,
umožňuje editaci zápisu z praxe.
Umožňuje správu uživatelů,
Základní funkčnosti:
vytvoření nebo import uživatelů,
přiřazení rolí k daným uživatelům,
možnost nastavení zobrazení uživatelského centra pro vybrané uživatele.
Umožňuje správu společností.
Základní funkčnosti:
vytvoření, editace společností (napojení na registr škol a obchodní rejstřík),
možnost importu a editace studijních oborů,
možnost editace a zobrazení tříd pod společností,
možnost přiřazení žáků (studentů) do společnosti (tříd),
možnost editace a zobrazení aktivit (praxí, stáží, atd.) pod společností,
možnost přiřazení společnosti typu firma pro zajišťování aktivit (praxí).
Umožňuje správu společností.
Základní funkčnosti:
vytvoření, editace společností (napojení na obchodní rejstřík),
možnost importu a editace studijních oborů,
možnost editace a zobrazení středisek pod společností,
možnost editace a zobrazení provozoven pod společností,
možnost přiřazení uživatelů (vedoucích praxí) do společnosti, středisek,
možnost editace a zobrazení aktivit (praxí, stáží, atd.) pod společností
možnost zobrazení společnosti typu škola pro které se zajišťují aktivity (praxe).
Umožňuje správu aktivit (praxí) po vybranou společností.
Základní funkčnosti:
možnost editace a zobrazení aktivit (praxí)
možnost přiřazení vedoucích (lektorů) a účastníků aktivit,
možnost registrace na danou aktivitu pomocí formuláře,
možnost editace a zobrazení harmonogramu aktivity,
možnost editace a zobrazení docházky na aktivitu,
možnost generování reportů (prezenční listiny, osvědčení, atd.) u dané aktivity,
možnost připojení příloh k dané aktivitě.
Umožňuje správu reportů.
Základní funkčnosti:
možnost editace a zobrazení šablon pro reporty ve formátu doc, docx, xls, xlsx,
možnost připojení reportů na vybrané části v IS,
možnost vygenerování reportu ve formátu doc, docx, xls, xlsx a pdf.
Seznam základních reportů v IS:
Smlouva o zajištění praxe,
Deník praxe,
další reporty dle požadavků.
Umožňuje správu příloh.
Základní funkčnosti:
možnost nahrání a zobrazení příloh,
možnost nastavení omezení pro velikost příloh,
možnost napojení příloh na vybrané části v IS.